اخبار گروه صنعتی تیلکو

دریافت تندیس از دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان

By تیر ۹, ۱۳۹۵ No Comments

20160606_124231دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، مسئولان رده بالای وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف کشور و استان همدان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی تویسرکان برگزار شد.

«سید محمود نوابی» در دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان در سالن فردوسی تویسرکان با اشاره به تأکیدات رهبری در روز گذشته در جمع نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی مبنی بر حل معضل بیکاری در جامعه گفت: بیکاری جوانان کشورمان ما را خجالت زده کرده است.

وی خدمت بی منت به مردم را وظیفه سازمان ها و دستگاه های مختلف دانست و اظهار کرد: اگر بنگاه ها و دستکاه های اقتصادی پیشرفت خود و جامعه را می خواهند باید در عرصه اقتصادی با یکدیگر رقابت کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حال حاضر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور در تراز کشورمان نیست، چرا که ظرفیت های بهتری دراین سازمان برای حمایت از هر دو قشر تولید کننده و مصرف کننده داریم.

نوابی با تأکید بر حفظ کرامت ارباب رجو، عنوان کرد: خدمات بهتر و بیشتر همراه با ارتقاء کیفیت از حقوق مصرف کنندگان است که باید رعایت شود، آرزوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان آن است تا تمامی بنگاه های اقتصادی و شرکت ها را مورد ارزیابی قرار دهد و نتایج را در اختیار عموم قرار دهد.

«محمد شاهرخی» رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیه این مراسم گفت: انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان براساس فصل سوم قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب مجلس شورای اسلامی تشکیل و دوره دوم آن سال گذشته در استان همدان و شهرستان های تابعه آن تشکیل شده است. این انجمن با هدف حمایت سازماندهی مشارکت های مردمی در احقاق حقوق خود تشیل شده است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان افزود: ما معتقدیم که رفاه پایدار برای مصرف کنندگان در تشویق و تقویت تولید است، اگر تولید ما درست باشد در بلند مدت رفاه را به دنبال دارد و در سایه تقویت تولید می توان به رعایت بیشتر حق و حقوق مصرف کنندگان امیدوار بود.

شاهرخی به برگزاری دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان در سالن فردوسی تویسرکان اشاره کرد و گفت: فلسفه تشکیل چنین همایش هایی که در آن از تولیدکنددگان کالا و خدمات تقدیر به عمل می آید نیز چنین دیدگاهی بوده است که تا کنون در سطح ملی 15 همایش و در سطح استانی متناسب با شرایط هراستان تا سه چهار همایش برگزار شده است.

در پایان مراسم با اهدای لوح و تندیس “رعایت حقوق مصرف کنندگان” از دستان معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار محترم استان همدان، از جناب آقای محمدصادق باغستانی مدیر عامل محترم گروه صنعتی تیلکو به عنوان واحد نمونه استانی به انتخاب کمیته فنی همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیر به عمل آمد.